Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

ویلا شهرکی و ساحلی و جنگلی در شمال ، ویلا های سرخرود ، نوشهر ، سیسنگان ، محمودآباد ،
چمستان ، کلوده و رویان و خط ها و نوار های ساحلی و جنگلی و شهرکی در مازندران
خرید و فروش ملک و ویلا و آپارتمان در شمال

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ویلا شهرکی در شمال

این ویلا ساحلی شهرکی سرخرود واقع گردیده است که شهر سرخرود یکی از زیباترین شهر ها در مازندران می باشد که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و مسافر می باشد که شهر سرخرود با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است .

این ویلا ساحلی شهرکی سرخرود در شهر زیبای تفریحی تجاری رفاهی سرخرود قرار دارد نمای زیبا و متفاوت آن از ویژگی های آن به شمار می آید و آنرا با تمام پلاک های همجوار آن مجزا میکند این ویلا از لحاظ ایمنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نکته ی حائز اهمیت در این ویلای شهرکی سرخرود وجود حیاطی بسیار زیبا و شیک و دنج آن است .

حیاط این ویلای برند در شهر توریستی تفریحی سرخرود دارای کف سازی شیک ، پوشش گیاهی بسیار دلپذیر ،‌  پارکینگ ، قرار داشتن در فاصله کمی از جاده اصلی ، ویوی بی نظیر ، دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی و محوطه آن دارای دیوار میباشد این ویلا دارای چشم اندازی زیبا همراه با عدم دید همسایگان به این ویلا را میتوان نکات کلیدی خرید آن نام برد .

این ویلا ساحلی شهرکی سرخرود با مساحت زمین 260 و با متراژ بنایی 180 ، ۲ اتاق خواب مستر ، حیاط سازی مدرن ، این بنا که با کد 40319 در سایت ویلا شمال به ثبت رسیده است را نام برد و قیمت این ویلا سرخرود که با مالک آن مشورت شده است به قیمت 380 میلیون تومان به توافق رسیده است .

  • ۹۸/۰۲/۲۵
  • Villashomal Villashomal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی