Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

ویلا شهرکی و ساحلی و جنگلی در شمال ، ویلا های سرخرود ، نوشهر ، سیسنگان ، محمودآباد ،
چمستان ، کلوده و رویان و خط ها و نوار های ساحلی و جنگلی و شهرکی در مازندران
خرید و فروش ملک و ویلا و آپارتمان در شمال

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

این ویلا نوشهر بسیار زیبا با ساختمان بنایی خوش‌ساخت و مدرن در شهر ساحلی توریستی تفریحی جنگلی نوشهر با متراژ زمینی به مساحت 300 متر و زیر بنای 140 متر مربع قرار گرفته است این ویلا نوشهر که در شهر توریستی ساحلی تفریحی جنگلی نوشهر واقع گردیده است دارای سند تک برگ و جواز پایان کار برای این ویلای قواره دوم شهرکی ساحلی نوشهر به ثبت رسیده است.

این ویلا دارای دهکده شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعته و امنیت بالا ، ویو جنگل و دریا ، فول متریال ، حیاط طراحی شده ، درب ریموت و ضد سرقت ، نمای لاکچری ، طراحی داخلی زیبا ، منطقه بسیار خوش نشین و دلنشین و آرام و دنج برای فروش در سایت ویلا شمال توسط ادمین قرار دارد .

کد ملک 20837 برای ویلا دهکده شهرکی نوشهر سند دار دارای دید و منظری بسیار مناسب میباشد که درمنطقه ساحلی جنگلی تفریحی توریستی نوشهر و به فاصله نزدیک به جاده اصلی قرار گرفته است یکی از مهمترین عوامل و بهترین پیشنهادهای ویلا شمال خرید این ویلا دهکده شهرکی مدرن و لاکچری با قیمت اکازیون که توسط مالک 500 میلیون تومان اعلام گردیده است می باشد .

  نوشهر یکی از شهر های  برند توریستی تفریحی در شمال کشور می باشد  این شهر سالانه میزبان  میلیون ها گردشگر در سراسر کل ایران  و خارج از ایران قرار گرفته که این شهر ساحلی شهرکی و جنگلی را به یکی از بهترین قطب های جذب توریست و غول اقتصاد در زمینه کارآفرینی تبدیل کرده است .

  • ۹۸/۰۳/۰۵
  • Villashomal Villashomal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی