Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

ویلا شهرکی و ساحلی و جنگلی در شمال ، ویلا های سرخرود ، نوشهر ، سیسنگان ، محمودآباد ،
چمستان ، کلوده و رویان و خط ها و نوار های ساحلی و جنگلی و شهرکی در مازندران
خرید و فروش ملک و ویلا و آپارتمان در شمال

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

این ویلا در چمستان در یکی از زیبا ترین شهر های تفریحی توریستی شمال ایران یعنی چمستان قرار دارد همواره یکی از قطب های گردشگری در مازندران میباشد و سالانه پذیرای مسافرین بسیاری در طول سال می باشد این ویلای شهرکی چمستان در شهر توریستی تفریحی زیر قیمت  شهرکی چمستان مازندران واقع شده است .

ویلا در چمستان که دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی بسیار راحتی را دارا میباشد و همینطور در محلی آرام و با امنیت بسیار عالی و در جای دنجی قرار دارد که همواره دارای جذابیت بصری بسیار زیبایی میباشد .

وجود ویلا در چمستان در مجتمع تهرانی نشین ، عدم دید به بنا در عین حال چشم اندازی زیبا و بی نظیر و همینطور محصور و مستقل بودن ویلا شهرکی در یکی از مناطق برند در شهر تفریحی توریستی رفاهی شهرکی چمستان  قرار دارد .

این ویلا شهرکی چمستان مجتمع تهرانی نشین به سبکی نو طراحی شده و دارای نقشه ایی بروز می باشد و همواره این ویلا مجتمع تهرانی نشین چمستان ، از همسایگان خود متمایز میکند این بنا با سند دار زیر قیمت شهرکی چمستان و با کلید به خریدار تحویل داده میشود .

  • ۹۸/۰۳/۰۵
  • Villashomal Villashomal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی