Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

Villa-shomal

ویلا شهرکی و ساحلی و جنگلی در شمال ، ویلا های سرخرود ، نوشهر ، سیسنگان ، محمودآباد ،
چمستان ، کلوده و رویان و خط ها و نوار های ساحلی و جنگلی و شهرکی در مازندران
خرید و فروش ملک و ویلا و آپارتمان در شمال

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ویلاهای ساحلی و شهرکی و جنگلی در نوار شمالی استان مازندران و در شهر های زیبای این استان مانند ،  نوشهر ، بابل ،  بابلسر   ، سرخرود ،  محمود آباد ،  چمستان ،  ایزدشهر و بیشتر مناطق ساحلی و جنگلی قواره اول ،  قواره دوم و قواره سوم در  سایت ویلا در شمال   می‌توانید با سند های ممکنه عرصه و اعیان ،  شش دانگ ،  سند تک برگ ،  و سند های مسکونی براحتی و با تضمین ای بسیار بالا و پیشنهادهای ویژه بیابید .


 این ویلا سنددار در کلوده ،  شهرکی ،  دارای نمای بسیار زیبا ،  محیطی فوق العاده آرام ،  نگهبانی ۲۴ ساعته ،  ملکی به قیمت ،  پرداختی با شرایط اقساط بلند مدت و کوتاه مدت در شهر ساحلی ،  جنگلی  و  شهرکی در کلوده واقع گردیده است .


 از جمله امکانات موجود برای ویلا سنددار در کلوده که در شهر ساحلی،  جنگلی در کلوده می توان یافت آب ،  برق  و گاز وصل شده ،  سند تک برگ  تعداد 2 خواب و تعداد 1 اتاق خواب مستر قرار گرفته است .


 بهترین تضمینی که برای خرید ملک ،  ویلا و آپارتمان در شهرهای ساحلی و مناطق توریستی و رفاهی تفریحی وجود دارد اعتمادی است که بین خریدار و فروشنده به وجود می آید که مشاورین املاک ویلا شمال در این امر یاری نموده و به شما کمک خواهند کرد تا خرید بسیار آسان و فروش مطمئنی را در شهرهای ساحلی شهرکی و جنگلی استان مازندران در شمال ایران داشته باشید .

  • ۹۸/۰۳/۰۵
  • Villashomal Villashomal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی